Söndag..

Det är Söndag och livet känns inte allt för kul idag. Jag har en sådan nackvärk att jag knappt vill röra på mig. Varenda gång jag hostar känns det som om huvudet skulle lämna nacken. Inte alls skönt!

Hoppas det blir lite bättre snart iaf. För idag är ingen vanlig dag - det är kanelbullensdag! Det är så jävla töntigt och Nordiskt att hitta på sådanna här dagar. Dom skapar sådanna här dagarför att det ska vara tilllåtet att frossa.. Jag frossar varje dag. Behöver inte någon högtidlig tillåtelse!
Jag kommer aldrig att fira kanelbullens dag med pompa och ståt (kommer aldrig fira den i huvudtaget) men finns det bullar på Söndagsfikat som ser goda ut kommer jag nog köpa mig en eller två.


Igår var vi nere på stan och åt frukost. Sedan blev det lunch hemma hos mamma. Jag och Carro åkte och kollade på innerbandy och på vägen hem slank jag in på fik@ för en kaffe.
Gick hem och gjorde mig iordning för att gå ner till Fik@ igen och äta tillsammans med Anna J och Daniel. Miiicket trevligt men nackvärken gjorde sig påmind redan där så kvällen blev inte så läng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0