Nu närmar sig helgen..

Igår skulle jag och Daniel spala Badminton så jag ringde till Gumsbacken och bokade bana. Men jag hade inte numret  i huvudet eller på mobilen så jag ringde 118 188 för att få numret. Men dom hittade det inte! Hon höll på jättelänge och jag tom sa att jag brukade googla korpen/nyköping och på så sätt få numret... men hon hittade ändå inte. Så det samtalet kostade ca 100 kronor och jag fick ändå gå upp till datorn och googla fram det!

Sen blev det aldrig någon badminton och vi missade att avboka banan. Klantigt och otrevligt men vi glömde. Senare på kvällen får jag ett sms av Daniel där han skriver att dom har ringt upp honom och vi debiteras för kostnaden.. inget konstigt med det, förutom att när jag (tjejröst) ringde och bokade sa jag bara namnet Abrahamsson. Och då har dom av gjort en uteslutning bland alla Abrahamsson i Sverige/ Nyköping och sen korpen och kommit på att det kanske kan vara Daniel och ringt upp honom. Snacka om vild chansning..

Så att inte spela badminton igår kostade oss ca 220 kronor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0