Måndag..

En av fyra arbetsdagar avklarade och snart bär det av mot Öland för en sjuhelvetes fest :)

I helgen fick Daniel lite banning för att jag inte använde cykel-lyse av några kollegor på stationen.. så vi var och inhandlade det igår. Men jag hade ju förträngt att man ställde om klockan och att det är bäcksvart redan vid 16:45 när jag slutar och hade inga med mig.. var ju självfallet tvungen att cykla förbi en polisbil och två poliser- men dom sa inget :) Var väl upptagna med annat.

Men jag satte på dom när jag cyklade till mamma och Wille och då var det ingen som såg, förstås!

Nu har jag precis kommit hem från mamma, där jag lekt och tränat med Wille. Och så fick jag lite mat också :D

Nu ska jag göra nått jag inte gjort på länge, kolla hemnet och sen kanske beställa lite kläder från Nelly.se.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0