Lördag natt..

Klockan är strax över ett och jag har kommit hem. Har varit födelsedag/inflyttningsfest hos min käre vän Madde. Festen, sällskapet var underbart. Orkar dock inte diskutera resultatet i fotbollen..

När lkockan började slå Lokal-dax begav vi oss mot Fik@ som till våran förvåning stänge precis då. Så det var ju bara att knalla ner till Tellus. Så fort jag klev in genom dörren fick jag en klump i magen. Jag var rädd för att vara där. Helt sjukt! Dom där j*la idioterna som eldar Nyköpings nattklubbar har skrämt mig. Jag tror att när dom inte lyckas elsa upp det när det är tomt kommer dom tyvärr försöka när det är folk därinne.. dom har ju inte brytt sig om faran för allmänheten förut och jag tror inte dom kommer börja göra det nu heller. Så fort jag såg nån som jag inte sett förut, nån som inte var från stan såg jag framför mig hur han bar på en bomb.

Så jag följde med Anna, som var hungrig, och köpte mat. Sedan gick jag hem..


Idag har jag varit i Norrköping med Daniels föräldrar och shoppat. Jag fick en jättefin vinterjacka som jag är sjukt nöjd med. Tack min älskling!

Nu blir det lite farmandes, sen väntar sängen :)


Kommentarer
Postat av: Niklas

Jaså, inte hälsat på mig när ni var i Norrköping???

2009-10-12 @ 02:09:27
Postat av: Niklas

Jaså, inte hälsat på mig när ni var i Norrköping???

2009-10-12 @ 02:09:58
Postat av: Niklas

Jaså, inte hälsat på mig när ni var i Norrköping??????

2009-10-12 @ 02:11:24
Postat av: Sandra

Jo, men jag trodde det var självklart :)

2009-10-12 @ 07:47:35
URL: http://sneren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0