Lördag 20:38

Idag har jag fått mycket gjort men ändå känns det som om jag har massor att göra.. Jag har skruvat ihop ett litet bord till sovrummet och en ny kläd/sko-hängare till hallen. Var ju även tvungen att montera ner den gamla. Jobbigt att göra det ensam men alternativet var ju att göra det med Daniel men jag föredrar att vara sams med min sambo :)

Har även fikat på stan och handlat lite julklappar. På tal om jul så var jag på Ikea igår och skulle köpa nya julgranskulor. Ska ha vit och silver i år istället för det röda/guldiga som jag haft i många år. Men som många vet så behöver jag inte en kula utan ca 100 samt rosetter och dyl. När jag köpte mina 150 röda kulor för flera år sedan kunde man köpa 6 st för 9:- på Ikea och det trodde jag inte hade förändrats. Men tji fick jag för 6 kulor kostar 29:- det blir mycket pengar. Samt att jag har ju två "dioder" i granen som tindrar.. och dom är ju röda så jag måste köpa nytt även där. Så när jag kom på hur mycket det var så känner jag lite tvivel.. Är det värt det? Jag älskar ju julen och min gran men det är ju typ en hårförlängning eller 3 par jeans? Men jag tror ju det kommer bli så fint med silverkulor och vita rosetter.. ja, vi få väl se hur det blir.

Har varit hos mamma och ätit mat och myst med lilla Wille :)

Förra årets gran. Årets ska bli större: Visst, Daniel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0