Ledig!!

Nu går jag på helg! Så himla skönt. Jobbade över idag också men det kändes inte alls jobbigt då jag visste att jag skulle gå på helg så fort jag slutade :)
Har promenixat med Tessan och hon berättade om havrebollarna dom bakat på jobbet och jag blev väldigt sugen. inte på dom som hennes snoriga 3-åringar rullat, men på egna. Så jag letade upp lite havregryn och började blanda. Tror inte dom blev så lyckade faktiskt.. dom ligger i kylen och kallnar lite. Men vi får se..(?)

Har sett världens dåligaste reklam. Mio gör reklam för att köpa soffa. Den lyder typ: Köp soffa och få leverans innan jul. Som om det är bra reklam. 2 månaders leverans? Helt sjukt, skulle jag köpa en soffa vill jag ha hem den inom en vecka och inte om 2 månader. och är leveranstiden så lång.. ANNONSERA FÖR F*N INTE UT DET!

Snart börjar Criminal Minds- så himla bra! Se ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0