En bra dag :)

Idag är verkligen en bra dag. Jobbet var ok.
Kommer hem till en överskning från älsklingen och sedan gick jag till Gina Tricot som hade nån form av VIP-kväll. Handlade varor för nästan 500 SEk, men det var 20% så jag betalade bara 396:-. fick tre lotter och vann på två av dem. Fick två presentkort på 100 vardera.
Hämtat kläder från nelly.se. Mamma tog dock klänning med detsamma och kjolen var för liten.. men ändå. Tanken är väl att jag ska gå ner i vikt någon dag.
Påtal om att gå ner i vikt kollade på kort hemma hos mamma idag, hittade ett som togs för ca 4 år sedan då jag vägde under 50 kg.. Hmn, inte snyggt att väga 40+ men något mellan där coh nu skulle vara perfekt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0