Äntligen ..

Äntligen en lugn stund :)

Efter jobbet skyndade jag hem då mamma var hemma hos mig och väntade. Hon hjälpte mig handla till kalaset på Torsdag. Sen har jag städat, städat och städat.

Häromdagen när Daniel damsugade tyckte jag att dammsugaren lät lite konstigt så jag frågade om dammsugarpåsen var full. Jag fick svaret Nej och trodde då självklart att han hade kollat. Men nu när jag skulle dammsuga var påsen proppfull och vi hade inga fler hemma.. Så det var ju bara att sätta sig på golvet med en soppåse i knät och gräva ut allt äckligt dam, hår, barr, plåster.. Fy fan vad äckligt!

Nu är jag äntligen klar, eller det är jag egentligen inte men jag var tvungen att äta lite och nu såg jag att extra-avsnittet av Hollywoodfruar börjar strax..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0