100 år vs. 23 år

Igår var jag på 100-års fest i Globen. En väldigt trevlig tillställning men man kom hem lite sent för att vara arbetsdag dagen efter. 1000 vattenfallare på samma ställe..

Imorse var det bara att kliva upp lite tidigare än vanligt för att dekorera en av smörgåstårtorna. Jobbade och sedan skynda hem för att dona det sista innan all familj kom för att fira Daniels födelsedag.
Det var mamma, Dennis, mormor, moster Ninni, moster Åsa, Rasmus, Martin, Magnus, Sofia, Johan, Jenny, nellie, Jonte och Wille från min familj och Daniels mamma, pappa, farmor och bror från hans.. Stackars familjen Abrahamsson fick träffa halva min släkt på samma dag. Men jag tror det gick bra trots att min familj är lite knäpp :)

Nu har Sara precis varit här och ätit och jag kollar Criminals Minds..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0