Pyssel

Igår bjöd jag in min kusin Loppan att komma hit efter hennes träning och äta julskinka. Väl här tvingade jag både henne och Daniel att pyssla med mig innan dom fick någon mat.

Jag ska göra några "bollar" till min julgran. Hade velat lägga över detta på någon annan men ingen är intresserad av min julgran så jag får göra det själv.

Har kanske en glad nyhet att berätta men vågar inte. Det går kanske inte som tänkt. Och NEJ, jag är inte på smällen. Jag har bara tjockat på mig lite :)

Gissa vilken Sofia har gjort och vilken Daniel har gjort :)


Kommentarer
Postat av: Anna J

Haha, Daniels var ganska fin ändå. Jag hade målat upp en bild på en jätteful efter din beskrivning idag :)

2009-11-09 @ 18:27:28
Postat av: Sandra

hahaha.. ja, den blev bättre på kort än i verkligheten :)

2009-11-09 @ 19:42:58
Postat av: Daniel

Jag gjorde mitt bästa det är väl det som räknas.... Det sa alltid min lärare på lågstadiet...jag tycker att min boll iallafall slår Sandras bollar.... Men det är väl bara min uppfattning :P

2009-11-09 @ 20:38:05
Postat av: Sandra

Ja älskling. Och flickvänner säger till sin kille att storleken inte har nån betydelse.Och mammor till fula barn säger att det är insidan som räknas..



Jag är lite mer rak än så och säger

Gör om- gör rätt! <3

2009-11-09 @ 20:41:59
Postat av: Daniel

Så länge som du inte vågar visa dina bollar på bloggen måste det ju betyda att de ser föööör taaasaskiga ut... Visa bilder på dem så låter vi folket rösta ;)

2009-11-09 @ 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0