Lördag kväll.

Har käkat lunch på stan och sedan fikat med Daniel, sedan blev det mer fika tillsammans med Sukin Sara. Nice, nice! Har gått på stan i flera timmar och kollat grejer, men inte köpt nått. Försöker ju med min nya grej att inte köpa saker inpulsivt utan att gå hem och tänka på det- och om jag fortfarande vill ha det imorgon är det fritt fram att shoppa :)

Sen har jag övningskört med mamma, först till Oxelösund och sedan rakt ut i skogen utanför Råby. Kolsvart och jag har aldrig i hela mitt liv sett så mycket rådjur. 4 gånger sprang det djur över vägen. Inte nära men man såg dem och hann sakta ner. Och kanske 10 gånger såg jag rådjur på åkern man åkte förbi. Ganska läskigt faktiskt.

Sen har det varit mat hemma hos mamma och snart ska vi över till Anna och kolla film och mysa.. En bra Lördag alltså ;)

Ha en bra Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0