Trött men skönt trött :)

Idag har vi åkt ut till farmor igen, myst med hästarna och donat lite. Jag körde igen och denna gång provade jag på E4:an för första gången :) Det går framåt!

Sen åkte vi till Bryngan och grillade med Daniels föräldrar. Satt i solen och åt mat och trivdes.

Efter det tog vi en sväng förbi mamma (som tydligen låg och sov klockan åtta) i stugan.  Daniel tog en powernap och jag satt och snackade skit.

Nu är jag (äntligen) hemma och är hur trött som helst. Men inte så där jobbigt trött utan så där skönt trött som man är om man varit ute hela dagen.

Nu skall jag snart krypa ner ensam i sängen, då Daniel jobbar ;( Men nån måste ju dra in pengarna..

En nyvaken mamma :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0