Tisdag..

Äntligen Tisdag och Tisdagsmiddag. Då vi vid denna middag bara blir tre personer har det bestämts att det skall ätas vid 18:00 istället för 19:00.
Det passar mig jättebra, då jag redan är hungrig och inte känd för att vara en kvällsmänniska :)

Jag har försökt att få tag på min mamma hela dagen utan resultat. Jag hade tänkt bjuda in mig på grillad mat imorgon när man ändå är ledig på Torsdag... Men hon känner väl vibbarna av tiggandet och har lagt av telefonen..

Nu skall jag gå till Anna.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ha ha :-) Hon är smart din mamma, kanske nått för mig att ta efter när ungarna flyttat!! ;-)



Du jag skulle behöva hjälp med lite kläder ngn dag, typ på Fredag kanske??? HJÄLP!!!!! :-)

2009-05-19 @ 20:31:06
URL: http://happyfam368.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0