Sol, sol, sol!

Igår efter jobbet hade vi A:W med jobbet. Vi var på Hamnmaggan. Riktigt trevligt. Dock så kom min pappa dit och ni som känner mig vet att det inte är på sånna ställen jag vill träffa honom. Jag älskar min pappa väldigt mycket men vill inte ha honom på krogen.Gick hem vid tolv och hade hela tiden suttit ute och det var riktigt skönt.

När jag kom hem i natt blev jag lite orolig för min pappa så Daniel fick vakna, klä på sig för att gå ner i hamnen och spionera på min pappa. Jag har en underbar familj men märker ju dess mer jag skriver desto konstigare det låter. Med det är min familj, min familjen Adams :)

Har precis ringt och väckt min mamma, ändå väntade jag en timma för att hon skulle få sova ut. Är det ingen som har samma sov/vaken tider som jag?
Nu skall jag iaf gå en långpromenad. Kommer tillbringa min dag i solen i stugan.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0