misslyckandet!

Jag har rökt i natt. Mycket känslor som tog överhanden och jag vek mig. Först rökte jag en halv cigg och sen fick jag niko-kick.. rökte senare ett par bloss till.

Daniel slängde alla cigg som låg i jackorna förra söndagen. Men jag visste att han inte gått igenom alla väskor. Självfallet hittade jag oöppnade paket där :S

Det här känns inte bra kan jag säga.. just nu känns inget bra.



Nu ska jag iaf gå en långpromenad till mammas stuga och det känns bra!
Sen ska jag försöka få min pappa att köra mig till farmor. Där kan jag läka ifred. Det är den platsen på jorden jag oavsett  tidigare hummör känner frid. Naturen, gården, djuren, vattnet, luften, utskiten !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0