Jävla kärring!!

Jag tänkte inte gå ut med detta än.. men jag måste göra det för att kunna få lätta mitt hjärta om vad som hänt.

Jag ska sluta röka. I torsdags köpte jag tre paket cigg och när jag gick därifrån bestämde jag mig för att när dom är slut ska jag sluta röka. Nog om det..

Jag gick in till Hälsobutiken inne på Västerport, Nyköping och sa
- Hej, jag ska sluta röka och skulle vilja köpa alla naturliga hjälpmedel ni har. Jag vill ha nått som behåller min förbränning så jag inte går upp så mycket och något som minskar suget.
Då svarar kärringen
- Usch, vad du stinker Nikotin.
Sen börjar hon visa produkter för tusenlappar och fortsätter med
- Ska du gå ner i vikt också, så ska du använda dom här, MEN du måste träna också..

Jag hade inte sagt att jag ville gå ner i vikt eller frågat om jag luktade illa!!

Jävla, äckliga kroknäsa, med sneda ögon och eksem på händerna- DU kan f*n dra åt helvete! Jag tänker inte köpa något av er och jag tänker klara det utan hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0