Ingen T:G idag

Idag är det Tisdag... men ingen vanlig Tisdag. För vi har ingen T:G idag. Jag älskar att träffa mina vänner och käka god mat och snacka skit men jag kommer få en bra kväll ändå. Jag ska njuta av att vara ensam och kolla på riktigt bra TV-program :)

Jag ska njuta av min ensamhet medans min sambo inte kommer sova ensam! Han ska nämligen ha nattsällskap. Typ pyjamasparty. Nej, det är kanske inte så allvarligt. Dom skall kolla på fotboll med grabbarna ikväll och en av killarna bor så långt bort och kommer inte komma hem förens sent inatt och skall därför sova hos Daniel som bor lite närmare. Jag undrar bara hur två fullvuxna killar skall sova i en 90 cm säng? Rykterna säger också att Daniels vän är riktigt bitig. Undra vem som är lilla sked?

Nu ska jag skynda mig ner på stan och se om jag hittar nått kul. En sista-minuten-shopping kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0