Fredag igen!

Veckorna går så snabbt. Inte mig emot dock, helgen kommer ju så snabbt :)

Jag vaknade 05:45 och kollade på klockan och tänkte gud vad skönt.. jag kan ligga och dra mig i 15 minuter  innan klockan ringer. Så jag låg  och njöt i sängen och tiden gick så j*la sakta. När ska den där klockan ringa egentligen? Efter ett tag gav jag upp och kollade på klockan, den var 06:30och jag hade inte ställt klockan i huvudtaget..

Idag är det en skön dag på jobbet, har möte från 14-16 och sen åker jag till Sthlm och möter upp Tjuven Abrahamsson.

Ciao!


Susanne: Jag har en kusin som också tar studenten men ska nog hinna med båda två. Det är en ganska stor chans att Daniel jobbar den dagen (det är ju en del fylla på stan). Har du kvar samma nummer? Jag provar att skicka över mitt iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0