:)

Har inte bloggat på ett dygn och det beror på att jag inte varit hemma..

Igår efter jobbet åkte vi till mamma och käka middag, sen åkte jag ut till hennes stuga och sov där. Så skönt att vakna klockan 06:00 att gå ut och sätta sig ute och dricka kaffe. Livskvalité!
Klippte gräset och dona i trädgården.

Sen kom pappa och  hämta mig för att övningsköra till farmor. Även där blev det gräsklippning, dock så har hon väldigt mycket gräs att klippa så efter ett par timmar fick jag sluta trots att jag inte var klar. Dax att åka hem. Får åka ut nån dag och ta resten..

Morfar fyllde år idag så efter farmor åkte jag till mormor för att äta grillat och spela kubb.

Alltså... En riktigt mysig dag i Sandra-anda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0