Eliten och jag!

Jag och mina vänner är Eliten! Nu är det inte bara vi som anser det längre utan det är även så ute på gatorna. Vi är ju ett gäng för inbördes beundrande som alltid har förstått att vi är lite bättre än alla andra.

En av mina vänner, L. Sjödin har en liten praktikant/vikare eller nyanställd. Hur som helst- en ny tjej på jobbet!
Linda och tjejen pratade om diverse onödigheter då Linda kom in på våra Söndagsfikor. Då flikar lilla tjejen in att hon (helt okänd för Eliten) vet om att vi fikar på Söndagar och t.om att vi precis efter många år har bytt ställe. Vid ett annat tillfälle säger hon till Linda
"ja, men du hänger ju med Eliten också"

VI ÄR ELITEN: Jag och mina vänner är Eliten. Jag skulle kunna ta det här som en bitter pik att vi är aroganta och högfärdiga. Men jag tar det med ro, med glädje.

Nu ska jag  byta om för att ansluta mig till Eliten´s Söndagsfika.

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0