Dålig uppdatering av bra helg..

Helgen har varit riktigt bra!

I lördags åkte vi ju till Kisäng på fest. Mycket trevlig folk och underbart väder. Blev kvar ganska sent så vi åkte hem till mormor i Stigtomta och sov där.
Det var nog över 15 år sen jag sov hos mormor. Men det måste jag göra offtare. Hon sa åt mig i morse att gå ut och sätta mig i solen så fixade hon frukost!! Mormor-mys :)
Idag är det mors dag. Det har firaas med mormor, hennes syster, mina mostrar och mammas kusiner. Denna gång vardet bara tjejerna/tanterna som firade. Vi var på Åstugan och käkade lunch sen ner till hamnen och käka glass.
Tyvärr så jobbade mamma så jag och Daniel åkte till stugan och väntade på att hon skulle komma. Grillad mat och sen kom mamma hem. Somnade under en filt på gräsmattan. SÅ skönt!

Har precis kommit hem och ska snart krypa till sängs.

Jobbar bara 4 dagar denna vecka sen har jag semester i 2 veckor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0