Borta bra men..

... hemma bäst. Klockan är 22:55 och jag har precis kommit hem.
Dagen har varir full av aktiviteter.
Polisskolans dag i Sthlm med "bam bam". Där Daniel hade aktiviteter med klassen. Dom visade självskydd och Daniel var "red-man-gubbe". Fullproppad med skydd så både hans kollegor kunde visa slag och små barnen prova att slå på honom med batong. Jag tog självfallet tillfället till akt och slog lite ;)
Oxelömarknad .. ett evigt strosande bland knallar och sol o regn om varannat
Grillad middag i Bryngan med  hela familjen Abrahamsson.
Sen till mammas stuga för kaffe och kortspel.

Ska bli riktig skönt att gå och lägga sig en sin egen sääng. En stor säng. En 180 cm bred säng :)

Imorgon skall jag upp tidigt (06:00) för att Daniel skall skjussa mig till stugan innan han börjar jobba. Jag skall övningsköra imorgon :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0