Blek,fet och har inga kläder

Dålig dag idag. Jag är blek (det är Daniel fel), fet (skyller på marabou) och har inga kläder.. det är också Daniels fel!

Måste städa idag, för imorgon efter jobbet skall jag upp till STHLM och mysa med Daniel aka. tjuven. Han vill helst själv bli kallad Bam bam Abrahamsson för att är den enda i sin grupp som avanserat och får skjuta dubbelskott med pikkadolen. Jag kommer inte annama det namnet utan kommer kalla honom tjuven tills mina tior kommer tillbaka!

Efter jobbet idag kom mamma och mötte upp mig. Skulle övningsköra lite. Efter ett tag frågade jag henne om hon tyckte jag låg rätt på vägen i en konstig kurva. Då svarade hon " jag vet inte, jag kollar inte vad du gör".
hmnn, kanske skall byta lärare till nån som kollar mig iaf. Eller hon kanske tycker att jag är färdiglärd efter mina tre veckor :)

Nu skall jag försöka slita mig från min vän datorn och börja städa. Om nån vill så kan ni ju ringa och störa så jag måste ta en paus ;)

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0