Blåst, larm och shopping

Idag blåser det ju så mycket att man nästan blåser iväg. Tror dock om man hittar en plats att det är lä kan det vara skönt. Har inte riktigt haft tid att undersöka detta.

Idag var tanken att jag skulle spontanshoppa allt jag ser efter jobbet. Så  jag börjar i affären som ligger närmast mig (hellmans) och hittar jsälvfalleet nått att köpa. En söt liten nalle som ska få bo i min soffa.

Går sen vidare och börjar ganska snabbt inse att larmet går så fort jag går in och ut i affärerna. Sjukt pinsamt, folk kollar ju alltid till som om man vore nån tjuv. Tydligen så är det nått i nallen som utlöser larmet i nästan varje butik..
Jag tappar luste för att shoppa och går hem. På vägen hem hämtar jag mitt paket från Nelly med mina nya klänningar!

Den klänningen jag "drömt" om var jättefin men lite stor i bysten (?!). Den andra satt perfekt! Hade också beställt en tröja till Daniel :)

Ikväll blir det mat och fotboll med tjejerna. CL-final som sig börs.

Nu ska jag käka lite glass för att stilla min hunger, då vi inte skall äta förens 20:00.

CIAO!


Tjuv-Nallen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0