Arghg!!

Vilken skit!
Jag har suttit sedan klockan 16:40 och gjort iordning en "fotobok" till min mamma. En fotobok är som ett fotoalbum fast det ser ut som en bok. Man kan beställa dessa på internet och då göra din egen design.
Tanken var att göra en sån till mamma på mors-dag. Så jag har letat fram massa nya och gamla bilder på mig, bröderna och mamma. Snygga och fula. Sen har jag suttit  från 16:40 till 19:30 och designat denna bok.
När jag ska skicka iväg min perfekta beställning lägger internet av!!

Blir skitarg!

Men under tiden jag donat med boken har jag sparat. När sedan mitt internet startar igen skickas beställningen iväg. Men jag vet inte om det var den sista utlagan som skickades eller den lite mindra bra versionen som tidigare sparats..

men ja, ja nu är den iväg och den kommer hinna komma innan morsdag iaf.

Nu ska jag äta lite mat o glo på tv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0