Åhh. Härliga långledighet!

Har varit och grillat hos Gustafssons. Mycket trevligt och gott! Vi invigde inte bara grillningen för sommaren utan även årets första sommar-alias. Alltid lika kul med sällskapsspel. Dock vann inte jag och Carro som sig börs utan det gjorde Kristian och Madeleine. Hmnn konstigt!

Nu ska jag bada för andra gången idag då jag fryser något för j*ligt.

Diskutionerna var många när vi kom in på det hemska ämnet våldtäkt. Jag trodde att jag läst att var 6:e kvinna blev våldtagen under sin livstid och har nu försökt googla detta. Jag får kanske backa lite då jag inte hittar vart jag läst det men därimot så har jag hittat att var 10:e kvinna anmäler en våldtäkt under sin livstid. Och alla våldtäkter anmäls ju inte.
Och detta är ju sjukt hemskt! Vilka jävla idioter det finns i Sverige! Blir arg bara att tänka på det. Kastrering och tortyr är ett milda straff... eller varför inte öga för öga, våldtäkt för våldtäkt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0