Söndagkväll..

Söndag kväll och som vanligt har det varit en hektisk dag men lite vila. Har gymmat, städat, handlat, fikat med vänner, hälsat på pappa, hjälpt mamma, handlat, lagat mat och kollat på innebandy och nu avslutar jag kvällen med ett avsnitt av Beck.

En av mina drömkillar är Gunvald (M.Persbrand) i Beck. Synd att Daniel aldrig kommer bli en sån polis;)

Jag har idag försökt designa min blogg och det går så där. Det är nu man inser att jag inte är någon datahacker. Det tar en väldigt lång tid för mig så jag fortsätter fila på den imorgon eller någon annan dag.

Ska i pausen gå och hämta lite konserverad frukt. Det är jag värd. jag har ju faktiskt tränat idag. Och tanken är att jag skall upp imorgon bitti och träna innan jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0