She´s back..

Hon har varit här igen.. Sprit- Sandra! Och idag mår jag INTE som jag förtjänar.

Igår var vi ute en liten sväng och tog ett par drinkar (svepte några fler och shotade Tequilla, Fernet Menta, Klar Vodka, Bailys och Jordgrupps-sprit) Mycket trevlig kväll!

En obserbation från igår är att alla gillar Sprit-Sandra och hon är inte ens trevlig.
Jag tycker jag själv att jag är ganska artig och väluppfostrad. Men Sprit-Sandra hon är inget av detta. Hon är elak, dryg, busig, och dominant- Och ALLA älskar henne. SÅ konstigt.

Ex. Sprit-Sandra ställer sig framför en inhyrd shotbar av någon slags event. Duktiga Madeleine kommer med ett "spritbord" till oss som vi placerar väldigt olämpligt. En av eventpersonalen råkar kolla till på oss och Sprit- Sandra säger
"Ursäkta, skulle du kunna torka upp här, det är lite skitit" På det drygaste sätt man kan säga det på. Hon tillägger även att "skulle du kunna kvista iväg och fixa ett rött rep till mig och kanske gärna ställa Fadde här också, dom knuffas!"
Den här eventpersonalen tar inte illa upp av detta eller det faktum att vi talar om för dem att vår vän Linda har slickat på Fadde utan torkar snällt upp.
När kvällen går mot sitt slut har Sprit-Sandra, och här får jag även kalla henne Sprit-Madde, fått några reklam-tröjor av personalen och kapar baren. Vi flyttar líte på dem och tar över baren. Så jävla drygt (men kul)
Trots detta är det ingen som tycker illa om Sprit-Sandra utan hon får inte en tröja som andra... utan hon får två.

Det här är ett av 100 ex på vad Sprit-Sandra gör på en kväll. En del är lite roligare men det flesta är lite elakare. Ju mer jag skriver destumer kommer jag på vad som hände igår och inte bara ren vuxensjuka kommer utan också en liten släng av ångest..


                                                                               Sprit-Sandra

                                            
 


Kommentarer
Postat av: Tess

Snygg nakenbild på tjejen jag just var utomlands med! Efter en hel vecka har jag nu bestämt mig för att vi får festa på varsitt håll ett tag. Jag orkar inte mer nu, din jävulusiska spritkvinna!

2009-03-31 @ 17:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0