Påskpyntat ;)

Jag har i många år blivit retad för mitt pynt. Disneygranar och änglar vid jul och påsken är det ris och kycklingar som gäller. Jag skäms inte. Jag älskar att pynta och ha det fint!!
Jag vet att Tessan´s barndomsvän Hanna brukar driva med Tessan om hennes gula kycklingar och hon har tillockmed ägnat ett blogginlägg för att håna. Men jag håller med Tessan- Kycklingar hör till Påsken.

Jag har tänkt att byta till vårfärger i vardagsrummet. Guldfärgerna är utbytta mot silver och har också tänkt att lägga till en vårgrön färg. Eller gult. Jag har haft dom flesta färger men aldrig gult.
Denna gång skulle Daniel få vara med och bestämma och han bestämde sig för lila. Lila har jag haft flera gånger, men han ville ha det lila,  så det var den färgen som blev  på Stallbacksgränd.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0