Ny bikini och nya ögonbryn :)

Idag har jag varit hos Jelena och hon har plockat mina ögonbryn. Det är inte så skönt medans hon gör det men efteråt känns det väldigt skönt. Och resultatet blir ju alltid bra!

Jag har köpt en ny bikini. Jag har kommit på om man inte har den snyggaste kroppen på stranden i sommar, kan man ju iaf ha den snyggaste bikinin.
Jag har en vit Burberry-bikini som jag älskar. Men den är nästan för liten så den kan man bara ha när man ska ligga still och vara snygg men så fort det blir lite bad eller beachsporter så håller den inget på plats längre. Så därför har jag köpt en ny, en beige denna gång. Jätte nöjd. Men efter jag hade köpt den sa Daniel att den ljusblå var finare, så jag måste kanske köpa en sån med :)

Imorse innan jobbet var jag och gymmade. Det är så skönt att vara där så tidigt för man är alltid ensam. Men inte denna morgon då kom "Blondie"! Jag vill inte ha "blondie" på mitt gym och absolut inte när jag tränar. Måste jag börja träna klockan 5 på morgonen för att få vara ensam?


Kommentarer
Postat av: Josefin

Härligt med ny bikini :) Kommer den att användas på resan?

Är det SÅ tidigt du tränar? Inte konstigt att jag aldrig har sett dig på gymet och jag har ändå spanat ;)

2009-03-04 @ 23:47:40
Postat av: Sandra

Shoppa är alltid härligt!

Jag har precis börjat gymma igen, har varit i en liten svacka..

2009-03-05 @ 08:35:27
URL: http://sneren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0