Måndag och feber..

Som ett brev på posten kommer den alltid. Febern, hostan och frossan!
Så fort jag åker på semester blir det likadant. Jag kommer hem- och blir sjuk!

Så idag ska jag BARA ligga hemma i soffan och kolla på tv och äta Toblerone. Ska nog googla lite bilder på tatoos också. Jag är faktiskt sugen på att göra en till (trots att jag har lovat mig själv att jag inte ska ha flera. Enough is Enough!)


Jag vill ju inte se ut så här :
 
                                              


Men den här är ju snygg :) Jag hade dock tänkt mig en blomranka som går ihop med den lilla jag har..men jag ska ju inte göra fler..

                                               
                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0