Lite bilder :)

Här kommer lite bilder från Gran Canaria, Porto Rico och Balito Bay.

Vi börjar med bilder från flygplatsen där Tess visar hur resan kommer bli..



Sen visar jag hur jag skulle se ut meed läppförstoring, en Linda Rosing..



Inte allt för snygg :)



Vilkigaste av allt på hotellet: Ballen!!



Tess supandes under resan :) Öl, Rosé, vitt...



det här drack jag..



När der regnade fick man roa sig på hotellet. Tessan körde bla en imitation av "the napkin-man" från the "holiday". Jag klädde ut mig till en tjock dvärg. Är det kallt så är det lager på lager som gäller, har mamma sagt :)

Här är ett av dom roligaste partytricksen jag någonsin sett. Tyvärr är det en dålig bild så man kan inte riktigt se att Tess har klättrat upp i palmen :)


På den 5 dagen.. börjar jag flagna i hårbotten!!



Och nu: Fina semesterbilder :)



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det var allt för denna gång :)

Nu skall jag se till så Daniel går upp nån gång och sen är det dax för Söndagsfika :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ni måste haft det underbart!! Jag längtar massa till min resa nu :)

2009-03-22 @ 17:46:51
URL: http://josefinengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0