Ingen T.G ikväll

Ikväll är första Tisdagen på länge vi inte har någon Tisdags middag
Känns jättekonstigt.

Förr var Tisdagar min "fri-zon". En dag då jag var ensam hemma, lagade god mat och njöt. Daniel hade alltid fotbollsträning på Tisdagar så det var min kväll. Sen började han i skolan och alla kvällar är helt plötsligt mina kvällar. Och det är nog därför jag nu uppskattar mitt nya Tisdagsnöje- Tisdagsmiddag med tjejerna :) Då blir det en kväll jag inte är själv.

När jag inte mår så bra så har jag en tendes att bli lite ynklig. Och idag är det så. Jag är lite ynklig och vill att min Daniel kommer hem med massor presanger (presenter) till mig.


Nej nu måste jag rycka upp mig och bli frisk. Jag har ju mycket att se fram emot dom närmsta dagarna. Rolig utbildning, personalfest och resan!! Sol, böcker och kortspel... Hittade en bild som visar vad min resekompis går för :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0