Härliga vänner

Nyss hemkommen från Tisdagsmiddag hos Madde. En liten regel vi har är att dom skall vara slut vid tio men idag var vi bara tre och hade massor att prata om så tiden rann i väg. Underbart med vänner!! Jag vill tacka Madde och Anna för en mycket trevlig kväll. Jag behövde verkligen vuxenprata lite ;)

Dock så gjorde denna försening att jag inte ens kollade klockan eller mobilen och hade sett att Daniel hade ringt och skicka ett flertal sms där han säger att han skall sova. Vi ringer varandra varje kväll för att prata lite och säga godnatt. Och det fick jag inte göra idag för när jag kom hem klockan halv tolv sover han redan :(
Trots att vi har pratat flera gånger idag känns det jättekonstigt att få gå och lägga sig utan att säga Godnatt.
Saknar honom som aldrig förr!!

Ska försöka sova nu så God Natt!

Kommentarer
Postat av: Anna J

Tack själv!!

Kram

2009-04-01 @ 08:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0