Grå och trist måndag..

Idag är det riktigt ruskväder och inte nog med det -måndag.

Jag sprang till gymmet i morse, dels för att jag var lite sen och dels för att inte bli kall. Mina ben var helt blöta och leriga när jag kom fram efter att det hade stänkt upp på mig.
Jag trode jag var ensam i gymet som vanligt när jag plötsligt får hjärtat i halsgropen då jag hör en duns och ett " va faaan". Jag blev livrädd och kollade genast ner mot avdelningen där dom stora killarna lyfter tunga vikter och ser ingen. Men därimot ser jag bara en stång med massor med vikter som går upp och ner.. Jag tror jag aldrig har sett så mycket vikter på en och samma stång. Antingen var det världens startkaste spöke eller en anabola-kille som gömt sig i hörnet så jag inte såg honom.
Jag tror jag skall hoppas på spöke för jag tror faktiskt att så starka knaprande killar kan vara farligare och läskigare än spöken.

Av nån anledning tycker jag att det är så skönt att komma hemma på måndagar. För då känns det att veckan är påbörjad och snart är det helg :)
Det här kommer bli en bra vecka. Jag har utbildning på ons, tors och fredag och sen åker jag till Kanarieöarna.

På tal om Kanarieöarna så skulle jag och Tess gå och handla lite grejer inför resan igår

Tess:  jaha, vad ska vi köpa?
Sandra:  Jag vet inte riktigt, men du har väl skrivit en lista *ler*
Tess:  Nej det har jag inte!
Sandra:  joho.. ta fram den nu
Tess:  ok då, på en sidan står det vad vi skall handla och på andra sidan har jag lite frågor till dig..

Det är sånt som gör att man  älskar Tess the mess!!

Ska gå och diska lite nu och sedan laga mat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0