Borta bra, men hemma bäst!

Jag sitter i min underbara soffa och njuter av att få vara hemma. Jag åkte upp till vår huvudstad igår för att verkligen få känna ledigheten. Har återigen slagits med Daniel i en 90-säng i natt.

Idag har jag varit hos Elin, Adam och Patrik.Vi har skruvat Ikea möbler och pratat skit. Dom bodde jättefint! Man blir lite sugen på radhus nu ;)
 Monica, David och lilla Kalle kom också dit. Lilla Kalle har börjat gått! Gud vad tiden går fort.

Daniel kom och hämtade mig i Huddinge och vi åkte hem för att köpa 50-års present till min mamma. Hon kommer få SPA-behandlingar som massage, aromaterapi, anisktspeeling mfl. Hon kommer få ett par silverörhängen med diamanter och en kristalkaraff. Och som vanligt har jag fått springa runt och köpa presenter utan mina bröder. För några år sedan ( ca 10) erbjöd jag mig att fixa presenter till nån och nu är jag utnämd till att köpa presenter och julklappar till alla och det är så varje år!

Nu ska jag äta lite mat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0