Tisdag 21:55

Idag har solen tittat fram men det har inte varit varmt. Men man får vara glad för det lilla. Det är nog den enda sol jag kommer få på min semester..

Idag har jag kört bil med mamma, bråkat med min störda lillebror och varit barnvakt åt två skithundar ;)

Tog med mig odjuren till pappa så dom kunde springa fritt och leka och jag kunde ligga i gräset och mysa.

Sen  har det varit fotboll gånger två. Sveriges u21 match mot vitryssland. Oj vilken match! Sen blev det en annan sorts fotboll. Korpenfotboll.


Nu ligger hundarna uppe på några kuddar i soffan och sover.. sååå söta. Har tyvärr ingen kamera så kan inte fota. Här kommer några gamla bilder på dem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0