Semester!!

Nu har jag semester. Från och med nu och 2 veckor framåt. Ska inte tillbaka till jobbet föräns om 17 dagar :)

Idag när jag kom hem hade jag fått en present av Daniel. En liten bäbis till Tjyv-nallen!

Har varit hos min moster Åsa som har hjälpt mig sy in min klänning, blev jättebra. Lurade min mamma att övningsköra dit genom att säga att det regnade. När hon kom på min fint sa hon att jag fick gå hem. Dock inte så långt ;)
På vägen hem gick jag förbi Mc Donalds och köpte mat. Har inte ätit där på flera månader och nu fattar jag varför. Det var skitäckligt!!  Kunde knappt smaka på skiten.

Imorgon ska jag köra upp till Sthlim. En av mina minsta kusiner Nils-Emil tar studenten. Hoppas på lite bättre väder bara.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0