Regn :(

Jobbat idag, datorna fungerade men inte riktigt som dom skulle.. Men det gick till sist iaf.

Efter jobbet kom min mamma och hämtade mig för lite bilkörning, En cyklist körde mot rött så jag fick tvärnita. Läskigt!
Min mamma hade med sig en liten present till mig. Ett jättefint rosa naglack nu till sommaren.

Sen när jag kom hem låg det ett litet paket innanför dörren. Ett armband som jag beställt- Älskar att shoppa på internet. Det känns som man får presenter varje gång det dimper ner nått i brevlådan :)




Kommentarer
Postat av: Susanne

Men vännen måste man inte betala för dem??? Själv shoppar jag bara böcker på nätet

2009-06-02 @ 18:27:28
Postat av: Sandra

Jo, man måste betala. Men det gör man ju innan så man har nästan glömt bort det ;)

2009-06-02 @ 18:48:24
URL: http://sneren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0