killar och städning..

Ska kankse inte dömma alla killar efter min kille men han är usel på att städa. Han försöker verkligen och gör sitt bästa. Det är jag helt övertyglad om. Men hans bästa är inte som mitt bästa bara. Igår var han gullig och städade. (När han var klar med att tvätta golvet sa jag att vi skulle vara barnvakt åt två hundar, kanske inte så snällt)

Idag när jag frågade var min bankdosa var svarade han.

- Den ligger nog i soffan, under kudden. Den hamnade där när jag städade..

Själv så tyker jag att när man städar så lägger man saker där som skall vara och inte låter dom "hamna" mellan kuddarna i soffan.. men men, det kanske bara är jag?

han är iaf väldigt söt -min kille!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha...känner igen det där. Ja men älskling den hamna där när jag plockade undan från bordet...ja men i soffan BAKOM kuddarna?? You gotta love ém!

2009-06-17 @ 20:45:40
Postat av: A-K

o mitt namn försvann som det brukar...??? Det var i alla fall Ay to the Key! Kram

2009-06-17 @ 20:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0