Fredag , skolavslutning och student..

Men det regnar. Så tråkigt.. Tycker så synd om all barn som sett fram imot at gå till vallarna. Alla studenter som har planerat den här dagen i månader. Men aldrig ängnat en tanke åt att det kan regna..

Igår var jag och Daniel i stugan. Vi gick ner till  ett litet kärr. Där fanns det massor med "grodyngel" Såg ut som grodungel fast dom var jättestora. Själva kroppen innan svans var ca 1 cm. Är det nån som vet vad det är? Kan det vara paddyngel?
Hur som helst låg vi på bryggan ock kolla när Daniel helt plötsligt flyger upp med ett tjejskrik och pekar på världens största padda. Mamma reagerar likadant. Det går ju inte att vara på offentliga platser med dom två. Det var ju bara en padda. Tyckte den var cool.Det var verkligen den största padda jag nånsin sett som simmade där!


Nej ska göra mig iordning och ni ska få se en bild på hur Daniel sover. Jag vill inte ha nerdragna persiener för jag vill att det ska vara ljust när jag vaknar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0