förstår inte

King of Pop är död.! R.I.P M.J!! Hela Sverige, antagligen Världen sörjen bortgången av Micheal Jacksson. INTE JAG!
Hur många hits han har gjort och hur bra folk mår tycka hans musik är så kan jag inte sörja hans bortgång. I mina ögon är han en pedofil som levde på en stor gård tillsammans med små pojkar och en apa. Och när en av pojkarna anmäler honom för våldtäkt och ofredanade köper Michael hans föräldrars tystnad för över 100.000.000 SEK. Hoppas lilla pojkens sår kan läka nu när hans föräldrar har blivit rika (!?)

Nej, jag sörjer inte King of Pop. Hans "livsverk i musiken" finns ju alltid kvar för den som vill lyssna. Och jag kanske känna att jag är lite lättnad- nu finns den en mindre pedofil som utnyttjar pojkar på Världen.

Kommentarer
Postat av: Susanne

håller fullkomligt med du vännen.

2009-06-26 @ 10:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0