Första semesterdagen..

.. och det är nästan minusgrader ute. Kanske inte minusgrader men kallt iaf. Ska äta frukost nu det blir ljust bröd med ost och smörgåsgurka samt färskpressad apelsinjuice. Frågan är bara hur jag ska lyckas göra juicen utan att väcka aniel som precis kommit somnat..

Idag bör det av mot Kungliga Hufvudstaden för att fira student. För ca 10 år sedan var jag också i Sthhlm för att fira mina vänners student. Tiden går fort när man har roligt.

Klädval är idag svårt. Ska jag ha den nya fina klänningen i siden eller ska jag anpassa kläderna lite mer efter vädret?
Smhi säger att det inte ska regna i STHLM men inte soligt heller.

Nej, frukost dax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0