En hel helg..

Har inte haft tillgång till en dator på hela helgen. Efter lite strul i Fredags så åkte jag och Daniel ut till stugan och grillade. Tanken var att vi skulle se fotbollen ute på terassen och mysa men av nån anledning så hade Tv:n gått sönder. Detta märkte vi dock efter vil lyft ut den..
I Lördags var det Beach-Volley-Boll-turnering på Strandstuviken.  Daniel spelade med två vänner (Alex och Anders) Sara och Sofia hjälpte mig hejja på grabbarna.
Sen var det dax för lite jobb på Lotsen. Meningen var att jag bara skulle hova men det blev även lite barjobb.
Idag, Söndag, åkte vi ut till stugan och åt frukost och sola. Sen var jag på "barnkalas". Skruttungarna fyller 2 och 4 år.
Där tog jag årets första bad (dock i pool med 24°C) och det var ganska kallt men ändå uppfriskande.
Ungarna fick bl.a en studtsmatta som kom till nytta och nöje.
Sen var det dax att åka tillbaka till stugan och laga mat. Daniels föräldrar kom nämligen dit på lite grillat.

Så det är min helg:) Jo, jag fick även en present av min mamma som har varit i Tallin i ett par dagar. Hon vet hur mycket jag älskar Mozartkugel och all Mozart-godis för den delen. Så hon köpte en Mozart-likör!! Hur god som helst. INGEN ska få smaka ;)

Här kommer lite bilder från helgen :) OBS!! Kolla in Daniels bränna ;)
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0