Dan före..

Idag har jag varit med min mor och skjussat omkring mormor. Mormor har inget körkort så det passar mig ganska bra när hon skall göra ärenden.. Då får ju jag köra ;)
Vi har varit på Blomsterlandet (jag köpte midsommarblommor till pappa, svärmor och farmor) sen var det Jysk, Rusta och ÖB. Mormor letade efter nån bambupersien som hon skulle ha. Sen åkte vi och storhandla .. inte så smart dan före midsommar. Massor med folk. Sen tillbaka med mommo till Stigtomta. Blev en del körande ;)

Nu har jag och Daniel varit och handlat.. återigen massor med folk. Nu ska jag vila lite sen ska jag baka lite


mina midsommarblommor som jag var och plockade igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0