21:56

Idag har min mamma ringt och frågat om jag ville köra bil. Det hör till ovanligheterna. Tror honn gjorde det för att jag var lite besviken på min körning igår. Men idag gick det bra!!
Tack Hannah för den fina komentaren.. jag har nämligen tränat på att vinka och köra samtidigt :)

Idag har jag spenderat dagen med Elin, lilla Adam och gravida Carina. Biologiska klockan tickar snabbare än vanligt då..
Men dagen har varit jätte trevlig. Vi har fikat, shoppat och käkat på Lotsen (skeppsbron 11)

Imorgon skall vi åka till Lindköping. daniel ska på interjuv för Östergötlands poliskår. Vi önksar honom lycka till medans jag shoppar på Ikea ;)

Nu ska jag kolla lite Tv. KRAM

Kommentarer
Postat av: Susanne

tror du verkligen att skeppsbron 11 kommer slå igenom?? Vi kommer alltid säga Lotsen. Hoppas vi ses fredag. Du är med i mitt tal

2009-06-09 @ 22:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0