Vinden har vänt..

Häromdagen skulle jag laga matlåda åt mig och Daniel men hann inte riktigt för jag prioriterade att gå och käka i hamnen så Daniel fick åka och köpa sallad dagen efter och komma ner till jobbet med den. Jag sade dock att jag skulle fixa mat idag till honom..
När jag ringde honom imorse skulle han precis laga mat (eftersom hans dåliga flickvänn inte skött sin syssla ordentligt). Jag tycket da att han kunde göra kycklingpastan som jag skulle göra. Han godtog det som den naiva lilla pojke han är :)

Dock blev han inte lika glad när jag ringde några timmar senare och störde medans han städade och berättade varför jag  honom göra det. För att jag skulle iväg ikväll och käka och ev. gå på club :)

Det kändes ganska bra faktiskt att komma hem efter att jobbat och klippt gräset hos mamma och se att det var nystädat och matlådan stod i kylen. Det här kan han få fortsätta med ( han måste bara lära sig att laga bättre mat). Så nu tror jag vinden har vänt! Min tid som slav i hushållet är förbi :)

Nej, nu ska jag göra mig iordning för ett besök i hamnen. Blir grillat på Hotellet och sen kanske Skeppet.. om jag orkar.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0