Usch o fy..

Igår var jag hos tandläkaren och eftersom jag har en enorm tandläkar/sjukhusskräck blir jag väldigt drogad inför sådanna besök.. Denna gång resulterade i att jag sov i över 14 timmar i sträck efteråt.. Och efter det var jag så sömning att jag sov varannan halvtimma tills klockan blev jobbdax på Skeppsbron.. (24 timmar senare)

SÅ jag har egentligen inte så mycket att blogga om :) Förut om att jag hörde hästar gnägga utanför min dörr i morse! Vet inte om det var lugnandet eller om det stod några hästar utanför.. jag orkade nämligen inte gå upp och kolla..

Från och med nu ska jag jobba varje Onsdag och Fredag på Skeppsbron. Bra med lite extra slant inför semestern :)

Imorgon ska jag umgås med min Tess the mess. Det var jättelänge sedan sist. Ska bli skoj. Nej, nu ska jag gå och lägga mig.. har ju knappt sovit nått ;) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0