Söndag=Vilodag

Idag har jag inte gjort mycket nyttigt. Varit hos mamma is tugan, käkat mat och slöat. Har kört lite bil också ;) Jag glömde skriva igår att jag körde till Sthlm. Jag är grym!

Har fikat hos pappsen och myst med Bamse (katten).


Nu är det ännu lite till slötid innan vi ska laga mat och sen gå på bio. Tror det blir Ice Age 3 :)


Här kommer bilder från igår..


Medans Dennis stod i kön till bankomaten och Daniel hade 150 nummer kvar tills han kunde köpa biljetter gick jag och mamma till en pub :)





Petter kunde inte komma till Nypan i Torsdags för att "Sleepy" var sjuk.. men spela på Grönan gick bra (?!)



1 timmas väntan på maten..



Jag och Daniel blir aldrig bra på kort tillsammans..



Mamma och jag flyttade ut i solen medans vi väntade på maten



Sola!!



i skuggan



Vi åkte berg- och dalbanan



Lite folk



Är han rädd?



Mamma och Dennis.. dom är så söta :)



Spegel, spegel på väggen där..



Ha ha ha!

'

Djurgår´n



Myyyysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0