Soliga underbara Lördag :)

Idag började jag dagen med en promenix tillsammans med Tess The Mess. Skönt väder och skönt sällskap :)

Sen bar det av mot Sthlm, Djurgården och Gröna Lund med Daniel, mamma och Dennis. Solen sken och det var massor med folk som tänkt samma tanke som oss den dagen. Grönan för fullsmockat! Körde lite 5-kamp som tyvärr Daniel och jag fick samma vinnande poäng på, jag vill inte dela med mig av vinnarkänslan..
Blev inte så mycket åkatraktioner eftersom några (jag och Dennis) lätt blir åksjuka, en är feg (Daniel) och en har skadad rygg (mamma). Men jag , Daniel och Dennis åkte berg-och-dalbanan sen gick vi alla fyra lustiga huset. Summa av kardemumman- en mycket bra dag med, kamp,mat,åk och sol i trevligt sällskap.

När vi kom tillbaka till Nypan stod regnet som spön i backen men Dennis tog på sig att ändå grilla en middag till oss andra.

Vi har avslutat kvällen hos två av Daniels arbetskamrater som hade fest. Tanken var att efter vi skjutsat ner dom andra till hamnen skulle vi bara åka hem och byta från "grönan-kläder" till lite mer party och sen sluta upp med dom andra i hamnen. Men väl hemma lockar sängen mer så nu ska jag krypa ner i sängen brevid Daniel och sova. GODNATT PÅ ER!



 Btw.. klockan är över tolv... så nu är det 4 veckor  ( 28 dagar) kvar till Thailand :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0